אתר תדמיתי הוא נושא חשוב במיוחד, אתר תמידי הוא למעשה הפנים של העסק ברשת האינטרנט סוג של חלון ראווה אל העולם הוירטואלי שנקרא אינטרנט.
אחד המטרות החשובות בבניית אתר תדמיתי הוא לאפשר לגולשים המגיעים אל האתר להבין ולדעת מול מי יש להם עסק. לכן העיקרון החשוב ביותר באתר תדמיתי הוא הנראות והתצוגה, זה בדיוק כמו שאתם נפגשים עם אדם חשוב או הולכים לכנס, האם תבואו עם בגדי היום יום שלכם או שתבואו לבושים בצורה הולמת אשר תציג אתכם ותבליט אתכם מעל שאר האנשים? העיקרון הוא מאוד פשוט, בהרבה מקרים אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני ואנחנו חייבים להציג את עצמנו בצורה הטובה ביותר ועם דגש על מה שאנו רוצים להציג לקהל שאנו מעוניינים שיהיו הלקוחות שלנו.
עלינו להציג את עצמנו בצורה הטובה ביותר.
לכן קוראים לאתר תדמיתי אתר תדמיתי
כמובן שנהיה חייבים להציג אינפורמציה על העסק שלנו, מגוון לקוחות שאנו כבר עובדים איתם, את השירותים שאנו רוצים לשווק, את מגוון היכולות שלנו וכמה אנו מקצועיים בהם. עלינו לייצר תדמית שתתאים לקהל היעד שלנו בכדי ליצור זהות המייצרת חיבור בין מבקש שירות או מוצר למעניק שירות או מוצר וברמה הגבוהה ביותר.
הרבה חושבים שאתר תדמיתי הוא אתר שלא התבצע בו חשיבה כלל והתוכן פשוט נשפך אל הדפים, אבל זו טעות. באתר תדמיתי מושקע המון מחשבה, מחקר קהל המטרה, הצגת החוזקות של נותן השירות, שפה גרפית וזיהוי מותג, הדגשת העקרונות שלנו, עם מי אנו מעונינים לעבוד ועם מי לא.
הנושא של אתר תדמיתי הוא אחד הנושאים המורכבים עם חושבים על קהל המטרה שלנו ואיך אנו רוצים להציג את עצמינו מולו, עובדה קיימת היא שגולש לא נשאר באתר יותר מ5 שניות במידה והאתר לא בטעם שלו או שהוא לא מצא תוכן רלוונטי.
אז כשאתם מתכננים אתר תדמיתי כבר חישבו על כל המשתנים הללו: איך אני רוצה להראות, מי הוא קהל המטרה שלי, איך אני מחלק ומציג את השירותים והמוצרים שלי, מה אני מציג ראשון ומה בסוף, האם אני מעוניין בהנגשת כל המידע באתר או שאני מעדיף ליצור עניין ושיצרו איתי קשר טלפוני, איך אני רוצה להציג את הצוות בחברה ועוד המון משתנים שיש לקחת בחשבון כאשר אנו רוצים לבנות אתר תדמיתי