אם PPC זה כמו פרסום, אז קידום אורגני במנועי חיפוש (SEO) זה כמו יח"צ.
אמנם זה לוקח הרבה יותר זמן ולא ניתן לצפות במדויק את התוצאות של קידום אתרים אורגני.
אך כאשר האתר שלך יופיע בדף ראשון בתוצאות חיפוש במילות המפתח שרלוונטיות לאתר שלך, כדאי שתכין את הבנק והעובדים כי הם הולכים לעבוד שעות נוספות בהצלחה של העסק שלך.
Search Engine Marketing | Kai Studios
קידום אתרים ב- 2017
בשנת 2017 השתנה הרבה בתחום קידום האתרים והוא עבר מעבודה טכנית נטו מחוץ לאתר שעסקה רבות בהשגת קישורים מלאכותית לאתר ממגוון מקורות שבעבר השפיעה רבות על הדירוגים לטווח ארוך, לעבודה שעוסקת רבות גם בהשבחת האתר במובנים רבים כגון:
• עיצוב האתר וממשקים לשיפור חווית המשתמש
• זמני טעימת עמודים באתר
• תאימות למגוון רחב של דפדפנים
• תאימות סלולרית
• שיפור יחסי המרה ונגישות לעסק בכל הפלטפורמות
• פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק מבוססי פילוחים
• מדידת איכות התנועה באתר לפי מקורות והשקעה חוזרת ברלווטיות ביותר
• מיתוג באינטרנט
השבחות מסוג זה שיפרו משמעותית את חווית הגלישה באתרים ובתוך כך השתפרו אחוזי הנטישה באתרים, זמני השהייה ויחסי ההמרה שגרמו לכל מאמצי ותקציבי הקידום והפרסום להיות יעילים יותר ולשאת פירות טוב יותר מבעבר.
שוק הקידום עבר תהליך של התבגרות ובעלי אתרים רבים מבינים כיום את חשיבותה ההולכת וגדלה של מדית האינטרנט ובשל כך מוסטים תקציבים הולכים וגדלים ממדיות קלאסיות לקידום SEO, פרסום PPC, יח"צ באינטרנט, עיצוב אתרים חדשים והתאמה למובייל.
גם סגנונות העיצוב השתנו ונוספו לנו כמה וכמה סגנונות חדשים ובמקביל.
כשמקדם אתרים מקבל היום פרויקט של הקמה של אתר ותכנון השיווק שלו הוא צריך לקחת את כל המרכיבים הללו בחשבון ומראש ולתכנן הכל בהרמוניה מושלמת.
העיצוב צריך להיות מודרני ומותאם למובייל, הממשקים נוחים ולא מבלבלים והאתר נוח להתמצאות.
עבודת ה SEO צריכה לקחת בחשבון שגוגל חכם בהרבה מהעבר ולפעול במישורים שיטיבו רבות עם הגולש.
גם הקישורים לאתר צריכים להיבחר בקפידה על מנת שפרופיל הקישורים לאתר יהיה איכותי.
מקדם אתרים שלא חשקיע באתר ולא ילך בדרכים אלו ויבחר כבעבר, בהחלפות קישורים סתמיות ימצא את האתר שלו מסולק מהאינדקס של גוגל.
את האתר ננתח באמצעות google analitycs I webmaster tools ועל ידי כך לשפר יחסי הקלקה מתוצאות החיפוש ואחוזי נטישה באתר עצמו. שוב גוגל מחפש את האתר הטוב ביותר עבור הגולש לשל ביטוי חיפוש, ולשם עלינו לשאוף – לעשות אתר מעולה מכל הבחינות וכן גם לשווק אותו על ידי קישורים ממקורות רלוונטיים, שמכותיים ואיכותיים.
מאמר זה נכתב על ידי אסף שרון , מנהל פרויקטים בתחום קידום אתרים בחברת SEO Extreme